Companiile au realizat că prin intermediul jocurilor online îşi pot vinde mărfurile
Reclamele plasate cu scopul de a reda realismul au şi conotaţii profund publicitare
Una dintre cele mai eficiente metode de a face reclamă propriilor produse, prin intermediul online, este cu ajutorul jocurilor care sunt tot mai des invadate de bannere publicitare. Strategia este cu atât mai eficientă cu cât aproape toţi tinerii care intră pe internet se joacă, iar 1 din 3 o face zilnic. Cum ajung companiile la consumatorii lor în era digitală? Aceasta este întrebarea care a făcut obiectul unei conferinţe internaţionale GfK. "Consumatorul Conectat Digital" a fost tema GfK Research Summit din acest an, conferinţă care a avut loc în Viena la jumătatea lunii iunie şi la care au participat aproximativ 300 de experţi.
Programul s-a concentrat pe modul în care cercetarea de piaţă poate să contribuie la înţelegerea consumatorilor din mediul digital, precum şi a comportamentului lor de consum şi a obiceiurilor de lifestyle. Pe lângă instrumentele tradiţionale, au fost introduse tehnici noi, inclusiv realizarea de studii pe telefonul mobil, folosirea avatarurilor în chestionarele online sau a unor instrumente precum GfK Media Efficiency Panel. Tema a fost abordată din diverse perspective şi au fost introduse strategii de marcă pentru sectorul digital de către experţii GfK şi de o serie de reprezentanţi ai marilor companii, inclusiv furnizorul de servicii de telefonie mobilă Mobilkom Austria, Microsoft, Coca-Cola şi specialistul în cercetare calitativă online din Statele Unite - Revelation.
97% dintre adolescenţi sunt gameri - 1 din 3 o face zilnic
În prezentarea sa, Ronette Lawrence, reprezentanta Microsoft, a comparat lumea comunităţilor sociale cu un muşuroi de furnici. Furnicile formează o comunitate şi interacţionează ca o reţea socială. Pentru c