Bernard Cambier: Clienţii persoane fizice franceze vor cumpăra cel mai mult modelul produs la Mioveni
Dacia Sandero va deveni în Franţa modelul cu cele mai mari vânzări către persoane fizice, a declarat Bernard Cambier, directorul de vânzări al Renault, citat de publicaţia Le Figaro.
Cota de piaţa a Dacia în Franţa a urcat la 5% în luna iunie, pe segmentul autoturisme, de la 2,5% în aceeaşi lună din 2009, potrivit Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile. În primele şase luni, numărul înmatriculărilor producătorului auto a urcat de la 23.886 unităţi, în intervalul similar al anului trecut, la aproape 61.250 de unităţi.
"Doar în primul semestru, Dacia a vândut atâtea automobile câte a vândut în tot anul trecut", titrează Le Figaro.
Această performanţă se explică prin succesul SUV-ului Duster, care a înregistrat peste 10.000 de comenzi de la lansare, în aprilie 2009. Un francez poate aştepta până la şase luni pentru a primi Duster-ul comandat, menţionează Cambier.
"La lansarea Duster am înregistrat în Franţa un flux nemaivăzut în ultimii 20 de ani. Dacia se descurcă mai bine decât Toyota sau Fiat. E o marcă adevărată", a spus directorul Renault.
Dacia va aduce bani mulţi Renault, crede Société Générale
Renault vizează o marjă operaţională de 6% pentru Dacia, notează Pierre Bergeron, analist al Băncii Société Générale. "Costurile scăzute şi marjele bune vor permite grupului să câştige bani", a afirmat el. Analistul apreciază, totodată, că în cadrul Renault există riscul canibalizării mărcilor, accentuat de lansarea viitoare de către Dacia a une maşini de dimensiuni reduse modelată după Twingo.
"Renault va evolua pentru a evita această situaţie. Constructorul auto francez se va concentra pe modelele electrice, în timp ce Dacia va produce maşini diesel şi pe benzină", a precizat Bergeron.
Pentru Rom