Sunt buni la fotbal, foarte buni chiar, dar, parcă, tot la maşini se pricep mai bine. Audi, BMW şi Mercedes-Benz, cele trei mărci auto premium germane, scot vedete pe bandă rulantă, evident într-un ritm mai bun ca Bayern Munchen şi Die Manschaft, care, e drept, sunt într-un uşor dezavantaj numeric.
1 /.
Mondialul din Africa de Sud şi cea mai recentă ediţie a Ligii Campionilor sunt doar două dintre cele mai importante competiţii fotbalistice ale lumii în care Germania a demonstrat, dacă mai era nevoie, că este una dintre naţiunile care se descurcă cel mai bine cu mingea la picior.
Dar, oricât de pricepuţi ar fi la fotbal, pe nemţii îi iubim sau detestăm, după caz, şi pentru maşinile pe care le fac şi pe care, unii dintre noi (şi nu puţini) le conducem.
Şi, chiar dacă Bayern Munchen şi Die Manschaft fac mai mereu o figură cel puţin onorabilă în competiţiile de gală pe care le onorează, tot le este dificil să-şi compare succesele cu cele repurtate de tartorii segmentului auto premium - Audi, BMW şi Mercedes-Benz.
Vara 2010 aduce un nou val de noutăţi pe patru roţi oferite de cele trei mari mărci germane: Audi va oferi roadsterul R8 şi cu un motor V8 (care vine să se alăture încă şi mai potentului V10, cu care a fost lansată gama decapotabilă), BMW va introduce sistemul de tracţiune integrală xDrive pe noua Seria 5, iar Mercedes-Benz tocmai a relansat mega-coupe-ul CL - optimizat din punct de vedere estetic şi tehnic.
Audi R8 Spyder V8
Gama decapotabilă a supermodelului Audi R8 va fi lărgită cu o versiune mai ceva mai domoală şi mai accesibilă ca preţ.
Nu este vorba de un model "de criză", întrucât un V8 de 4.2 litri (420 de cai-putere) şi un preţ de aproximativ 120.000 de euro sunt încă mult prea mult pentru vasta majoritate a şoferilor indiferent de cetăţenia pe care o poartă.
Audi c