Compania se aşteaptă ca la sfârşitul anului vânzările de carte să fie asemănătoare cu cele din 2009
Primele cinci luni din acest an au însemnat pentru departamentul de carte din cadrul Diverta vânzări mai mici cu 20% faţă de 2009, dar pentru restul anului reprezentanţii companiei speră ca noutăţile editoriale, ofertele şi promoţiile să aducă vânzările la nivelul din 2009.
"În primele 5 luni, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut vânzările de carte au scăzut cu 20% în reţeaua de magazine Diverta", a declarat, pentru Curierul Naţional, Flaviu Pastor, reprezentant Diverta.
În ceea ce priveşte următoarea perioadă, oficialul Diverta a spus că este greu de estimat ce se va întâmpla având în vedere cele mai recente efecte sociale şi economice care îşi vor pune amprenta şi asupra vânzărilor. "Ce putem să spunem este că vom face în continuare eforturi să avem cele mai active promoţii şi oferte care să încurajeze şi să susţină piaţa de carte", a mai completat Flaviu Pastor.
Potrivit oficialului Diverta, piaţa de carte în acest an sperăm să se apropie de acelaşi nivel de anul trecut, dar această estimare este bazată şi pe creşterea numărului de noutăţi editoriale, deoarece un procent ridicat din vânzarea de carte este realizat de noutăţi.
"Cartea este încă un interes pentru publicul din România, chiar dacă este încă în număr mic, dar atât editurile cât şi noi facem eforturi susţinute de "evanghelizare", cât şi pentru a susţine piaţa de carte. În acest sens am elaborat şi programul "Donezi carte, ai parte!", care se desfăşoară la Librăria Dalles, şi programul "Cărţi vechi pentru cărţi noi" implementat în magazinele Diverta din Cluj-Napoca şi care au priză la publicul cititor", a mai explicat Flaviu Pastor.
Romanele cu vampiri stârnesc interesul românilor
Romanele cu vampiri sunt în trend astăzi, datorită