Act Value"s Reputation Manager, companie specializată în analiza opiniilor utilizatorilor de internet şi măsurarea reputaţiei online, în colaborare cu Oggi Italia, au efectuat un sondaj al cărui rezultat l-a reprezentat faptul că Ferrari este brandul preferat de surferii de pe Internet din toată lumea. Astfel, Ferrari nu doar că şi-a reconfirmat statul de marcă de prestigiu, dar a depăşit şi toate celelalte branduri de lux italiene şi internaţionale, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Nu mai este suficient să verifici dacă opinia generală e pozitivă sau negativă. Analiza reputaţională implică lucuri mult mai complexe. Cum ar fi calculul coeficientului de risc reputaţional", a afirmat M. Barchiesi de la Act Value"s Reputation Manager.
F. A. Act Value"s Reputation Manager, companie specializată în analiza opiniilor utilizatorilor de internet şi măsurarea reputaţiei online, în colaborare cu Oggi Italia, au efectuat un sondaj al cărui rezultat l-a reprezentat faptul că Ferrari este brandul preferat de surferii de pe Internet din toată lumea. Astfel, Ferrari nu doar că şi-a reconfirmat statul de marcă de prestigiu, dar a depăşit şi toate celelalte branduri de lux italiene şi internaţionale, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Nu mai este suficient să verifici dacă opinia generală e pozitivă sau negativă. Analiza reputaţională implică lucuri mult mai complexe. Cum ar fi calculul coeficientului de risc reputaţional", a afirmat M. Barchiesi de la Act Value"s Reputation Manager.
F. A.