Asociaţia Internaţională de Relaţii Publice a acordat distincţia de cea mai bună campanie de social media proiectului "Şcoala de bani", primul program online de educaţie financiară, implementat în 2009 de către Rogalski Grigoriu pentru Banca Comercială Română (BCR). Este pentru a treia oară când proiectul Şcoala de bani primeşte recunoaştere din partea juriilor internaţionale de PR, în cadrul celor mai importante festivaluri ale industriei. Astfel, campania a fost desemnată drept cel mai bun program de educaţie financiară din Europa, la SABRE, în secţiunea servicii financiare, şi a primit o nominalizare la cea mai importantă competiţie a comunicării din lume Cannes Lions.
Rogalski Grigoriu Public Relations este o prezenţă constantă pe scena festivalului Golden World Award for Excellence organizat de IPRA, distincţia pentru "Şcoala de bani" reprezentând cel de-al patrulea premiu obţinut de agenţie în ultimii patru ani.
"Acest nou premiu confirmă valoarea campaniei Şcoala de bani şi certifică deschiderea pe care BCR o arată faţă de consumatorii săi. Un premiu pentru comunicare neconvenţională acordat unei instituţii financiare, este o dovadă că preocuparea noastră constantă pentru inovaţie este apreciată", a declarat Daniel Pană, Director Executiv, Directia Marketing BCR. "Este al doilea an consecutiv când echipei Rogalski Grigoriu i se recunosc competenţele pentru campanii desfăşurate în mediul online, de către juriul IPRA. Anul trecut campania «What a fun time to be here!», respectiv lansarea oficială a României în Second Life", a câştigat la IPRA în categoriile "e-PR / Use of Internet" şi "PR on a Shoestring", fapt ce ne-a încurajat să folosim comunicarea digitală pentru toţi clienţii noştri. "Golden World Award pentru Şcoala de bani atestă faptul că marile instituţii financiare comunică într-un mod creativ în mediile sociale", a afirmat Simona Dan,