Publicis România a fost declarată câştigătoarea pitch-ului organizat de Microsoft România, lider mondial în software, servicii şi soluţii IT.
Începând cu această lună, agenţia va asigura filialei din România servicii de creaţie şi media pentru întregul brand, incluzând lansarea Microsoft Office 2010.
"O strategie clară, un produs creativ curajos şi o expertiză de peste 10 ani în domeniul IT - acestea au fost armele cu care Publicis a luptat în acest pitch. Adevărata provocare începe abia acum şi suntem pregătiţi să onorăm încrederea Microsoft", a declarat Loredana Popasav, New Business Director.
"Un brand global poate schimba conversaţia mai ales dacă o face cu entuziasmul local, având deja în spate vocea puternică a experienţei internaţionale", spune Cristian Costea, Art Director.
"De aceea, pe lângă un concept unitar, uşor de integrat în toate mediile, am ales o abordare ieşită din tipare", spune Carmen Dobrescu, Copywriter.
Publicis România a fost declarată câştigătoarea pitch-ului organizat de Microsoft România, lider mondial în software, servicii şi soluţii IT.
Începând cu această lună, agenţia va asigura filialei din România servicii de creaţie şi media pentru întregul brand, incluzând lansarea Microsoft Office 2010.
"O strategie clară, un produs creativ curajos şi o expertiză de peste 10 ani în domeniul IT - acestea au fost armele cu care Publicis a luptat în acest pitch. Adevărata provocare începe abia acum şi suntem pregătiţi să onorăm încrederea Microsoft", a declarat Loredana Popasav, New Business Director.
"Un brand global poate schimba conversaţia mai ales dacă o face cu entuziasmul local, având deja în spate vocea puternică a experienţei internaţionale", spune Cristian Costea, Art Director.
"De aceea, pe lângă un concept unitar, uşor de integrat în toate mediile, am ales o abordare ieşită din tip