Agenţia de relaţii publice The Practice, parte a grupului de comunicare Leo Burnett, a obţinut până acum trei premii la concursurile internaţionale de PR cu campania de lansare a pufuleţilor Gusto. Cum a ajuns agenţia să preia contul şi în ce direcţii va merge comunicarea în acest an?
Colaborarea dintre producătorul pufuleţilor Gusto, compania Phoenix, şi agenţia de relaţii publice The Practice a început în urmă cu mai bine de un an, mai exact în luna mai, la recomandarea agenţiei de publicitate, Publicis România.
Referinţele au venit pe baza rezultatelor obţinute de campaniile realizate de agenţie pentru clienţii din categoria bunurilor de larg consum, cu precădere pe zona de food&drink, consideră Gabriela Lungu, managing partner al The Practice. "Cei de la Publicis, cunoscând obiectivele clientului de a transforma Gusto dintr-un produs extraordinar într-un brand pe măsură, au intuit corect necesitatea unei campanii de relaţii publice care să întregească mixul de comunicare", spune şefa The Practice, agenţie care are şapte angajaţi dedicaţi clienţilor şi a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 1,1 mil. euro.
Patru agenţii de comunicare au contribuit la dezvoltarea campaniei pro optimism pentru pufuleţii Gusto. Agenţia de publicitate Publicis a realizat două spoturi TV care au rulat în paralel pe baza unui mix de media alcătuit de compania Optimedia, ambele agenţii fiind parte a grupului de comunicare Publicis. Campania de relaţii publice a fost realizată de The Practice, în timp ce suportul online al campaniei de PR a fost asigurat de agenţia de comunicare interactivă iLeo, agenţii care fac parte din grupul de comunicare Leo Burnett.
Poziţionarea pe teritoriul optimismului a pufuleţilor Gusto a fost identificată de Publicis. "Ulterior, pe baza acestei poziţionări, The Practice a dus mai departe ideea optimismului, transformând