Google, cel mai popular motor de căutare din lume, intenţionează să achiziţioneze pentru 700 milioane dolari compania americană ITA Software, unul dintre cei mai importanţi producători de soft pentru industria turismului, prin care vrea să îmbunătăţească modul prin care utilizatorii găsesc informaţii despre zboruri şi bilete de avion, relatează Reuters. "Vom construi noi motoare pentru căutarea pe internet a zborurilor", a declarat Eric Schmidt, directorul executiv al gigantului american. El a menţionat că Google nu va vinde bilete de avion. Preluarea ITA Software ar trebui să permită Google să rivalizeze cu Microsoft, al cărui motor de căutare, Bing, şi-a majorat cota de piaţă prin concentrarea pe anumite categorii de căutări, precum călătorii şi cumpărături, mai scrie Reuters. Tranzacţia îi îngrijorează pe unii jucători din industria de profil, aceştia considerând că Google va căpăta o influenţă prea mare. ITA, care are 500 de angajaţi, furnizează soft pentru turism, precum informaţii şi preţuri despre diferite zboruri. Compania este o importantă sursă de informaţii pentru industria aviatică, potrivit Reuters.
Google, cel mai popular motor de căutare din lume, intenţionează să achiziţioneze pentru 700 milioane dolari compania americană ITA Software, unul dintre cei mai importanţi producători de soft pentru industria turismului, prin care vrea să îmbunătăţească modul prin care utilizatorii găsesc informaţii despre zboruri şi bilete de avion, relatează Reuters. "Vom construi noi motoare pentru căutarea pe internet a zborurilor", a declarat Eric Schmidt, directorul executiv al gigantului american. El a menţionat că Google nu va vinde bilete de avion. Preluarea ITA Software ar trebui să permită Google să rivalizeze cu Microsoft, al cărui motor de căutare, Bing, şi-a majorat cota de piaţă prin concentrarea pe anumite categorii de căutări, precum călătorii şi c