Una dintre puţinele distracţii pe care românii încă şi le mai permit în vremuri de criză a ajuns să aibă o valoare de 17 milioane de euro, anunţă oficialii Best Distribution, potrivit revistei "Capital". Sursa: Răzvan Vălcăneanţu
Este vorba despre jocurile video. An de an apar de la marii dezvoltatori de astfel de entertaiment zeci de titluri de jocuri care sunt destul de gustate de români.
Apreciate de gameri
Printre cele mai populare jocuri care au fost livrate publicului de distribuitorii autorizaţi se numără World of Warcraft, Call of Duty 6, dar şi FIFA 2010.
Potrivit reprezentanţilor Ubisoft România, deşi criza s-a simţit şi în acest domeniu, ei au reuşit să vândă în 2009 cam tot atâtea licenţe câte au vândut şi în anul precedent, adică aproximativ 50.000.
"Noi am avut un start mai lent anul trecut şi am accelerat spre sfârşitul anului cu titluri precum James Cameron’s Avatar The Game. Anul acesta am avut un prim trimestru impresionant atât din punctul de vedere al vânzărilor, cât şi al ofertei de jocuri", au declarat Jacint Erdei, oficialul Ubisoft România, citat de "Capital".
Vor revoluţiona genul
Printre jocurile pe care cei de la Ubisoft le vor publica anul acesta se numără şi R.U.S.E., un nou joc de strategie care vrea să revoluţioneze genul de care aparţine. Preţurile cu care se comercializează jocurile pentru PC în România sunt de 20-30 de euro.
În schimb, cele pe consolă pot atinge şi pragul de 50 de euro, spun comercianţii. Singurul lucru care ar putea să scumpească jocurile este dolarul, a cărui apreciere faţă de moneda naţională s-a simţit în ultimele luni.