CallPoint New Europe, operator BPO de top în Europa Centrală, preconizează dublarea cifrei de afaceri a companiei până la finele anului 2011, arată un comunicat al companiei remis redacţiei.
Compania estimează, pentru 2010, o cifră de afaceri de 7 milioane de euro, fiind una din puţinele companii de call center & BPO care, în ciuda condiţiilor economice dificile, a obţinut vânzări record.
Grégoire Vigroux, Business Development Director, a declarat "Cifra de afaceri estimată pentru 2010 este rezultatul investiţiei noastre în oameni şi în tehnologie de înaltă calitate, ambele sincronizate cu angajamentul de a răspunde aşteptărilor clienţilor noştri. Acest lucru ne încurajează şi mai mult pentru a ne îndeplini planul de afaceri pe termen mediu şi lung, conform căruia preconizăm să dublăm cifra de afaceri a companiei până la finele anului 2011".
CallPoint New Europe se află între cei mai importanţi 5 jucători în industria de call center din România. Are un portofoliu semnificativ de 25 de clienţi, toţi din industriile de retail, turism, IT, telecomunicaţii şi financiar. În România, compania lucrează pentru: un retailer de top, o instituţie financiară importantă, o bancă şi un important jucător în domeniul telecomunicaţiilor.
M.M. CallPoint New Europe, operator BPO de top în Europa Centrală, preconizează dublarea cifrei de afaceri a companiei până la finele anului 2011, arată un comunicat al companiei remis redacţiei.
Compania estimează, pentru 2010, o cifră de afaceri de 7 milioane de euro, fiind una din puţinele companii de call center & BPO care, în ciuda condiţiilor economice dificile, a obţinut vânzări record.
Grégoire Vigroux, Business Development Director, a declarat "Cifra de afaceri estimată pentru 2010 este rezultatul investiţiei noastre în oameni şi în tehnologie de înaltă calitate, ambele sincronizate cu angajamentul de a