La un an de la înclinarea podului de la Cârţa nu s-au mişcat decât hârtii, iar oamenii sunt obligaţi să ocolească două ore prin Sighişoara
Peste câteva zile se face anul de când traficul feroviar pe ruta Sibiu-Braşov a fost sistat, după ce apele unui pârâu au afectat structura de rezistenţă a podului CFR, de lângă comuna Cârţa (Sibiu). Un an de când statul român se manifestă indiferent faţă de elevi, profesori, medici, muncitori, toţi navetişti. Un dezinteres al Guvernului Boc, cel care la începutul anului a returnat Ministerului Transporturilor proiectul de hotărâre de Guvern care viza lucrarea, în vederea reanalizării oportunităţii. O oportunitate care înregistrează zilnic pierderi considerabile prin neexploatarea unei linii ferate. Bani care, de un an, sunt drenaţi conştient în afacerile transportatorilor privaţi.
În bătaie de joc, Ministerul Transporturilor tratează infrastructura CFR cu un dezinteres demn de cei mai mari duşmani ai poporului. Cei care au de suferit sunt milioane de călători obligaţi să aleagă rute ocolitoare şi câteva mii de localnici obligaţi să privească la calea ferată pe care se aşază rugina. O cale ferată pe care nu a mai trecut roată de tren din 12 iulie 2009, când a venit ploaie mare. O ploaie care a măturat şi podul, şi malurile, şi memoria celor de la CFR Infrastructură. Bătaia asta de joc este egală cu câteva milioane de euro care nu au mai intrat în vistieria Ministerului Transporturilor şi a bugetului de stat. Pentru că România ministrului Radu Berceanu este alta.
În august 2009 scriam că Guvernului Boc nu-i păsa că, în septembrie, începeau şcolile, iar elevii şi profesorii nu aveau soluţii pentru navetă. Iată că anul şcolar a trecut şi fără pod, şi fără tren! A murit cineva din asta? Fireşte că nu. Românul mereu găseşte o soluţie. Mereu alta, în regie proprie, iar Guvernul este