Înmatriculările mărcilor Renault şi Dacia pe piaţa germană au înregistrat un declin rapid în prima jumătate a anului ajungând la 75.454 de unităţi, cu 34,9% mai jos decât nivelul aferent aceleiaşi perioade a anului trecut. În intervalul analizat cota de piaţă a celor două mărci a fost de 5,1%. Diferenţa faţă de vânzările de anul trecut o face acum lipsa programului Rabla din Germania, care prin acordarea unei prime de casare de 2.500 de euro făcea din Dacia cea mai ieftină maşină din piaţă. Comparativ, piaţa auto germană a avut un declin de 28,7%, la 1,47 milioane de maşini. Din totalul mărcilor comercializate în Germania, doar trei mărci premium au avut la finalul primului semestru aprecieri de vânzări. În cursul lunii trecute Dacia şi Renault au raportat o scădere de 45% a înmatriculărilor, la 15.181 de unităţi. Cota de piaţă a grupului francez s-a menţinut în iunie la 5,2%, depăşind mărci precum Peugeot, Citroën sau Skoda.
Înmatriculările mărcilor Renault şi Dacia pe piaţa germană au înregistrat un declin rapid în prima jumătate a anului ajungând la 75.454 de unităţi, cu 34,9% mai jos decât nivelul aferent aceleiaşi perioade a anului trecut. În intervalul analizat cota de piaţă a celor două mărci a fost de 5,1%. Diferenţa faţă de vânzările de anul trecut o face acum lipsa programului Rabla din Germania, care prin acordarea unei prime de casare de 2.500 de euro făcea din Dacia cea mai ieftină maşină din piaţă. Comparativ, piaţa auto germană a avut un declin de 28,7%, la 1,47 milioane de maşini. Din totalul mărcilor comercializate în Germania, doar trei mărci premium au avut la finalul primului semestru aprecieri de vânzări. În cursul lunii trecute Dacia şi Renault au raportat o scădere de 45% a înmatriculărilor, la 15.181 de unităţi. Cota de piaţă a grupului francez s-a menţinut în iunie la 5,2%, depăşind mărci precum Peugeot, Citroën sau Skoda.