Al doilea jucător de pe piața auto europeană, PSA Peugeot-Citroen, a înregistrat, în perioada ianuarie-iunie 2010, cea mai bună performanță comercială pentru o primă jumătate de an din istoria sa.
Grupul auto francez PSA Peugeot-Citroen s-a bucurat de cea mai bună primă jumătate de an la vânzări din istoria sa, informează ”The Wall Street Journal”.
Al doilea jucător din Europa, după volumul de autoturisme comercializate, a înregistrat, în perioada ianuarie-iunie 2010, un rezultat mai bun cu 17% decât în intervalul similar din 2009.
Potrivit ”Automotive News Europe”, PSA a vândut 1,62 de milioane de mașini în primul semestru al acestui an, după o prestație îmbucurătoare pe piețele din China și America de Sud.
Europa a rămas cea mai importantă piață de desfacere pentru Peugeot-Citroen (care deține aici o cotă de 14,6%), în timp ce evoluția din Rusia ar putea fi caracterizată drept neconvingătoare – din cauza vânzărilor mai mici cu 7,6%.