Magazine precum Sam's Club, Target, Toys "R" Us, Staples şi Office Depot oferă promoţii neconvenţionale
Retailerii fac tot posibilul pentru a determina consumatorii să cheltuie
Obosiţi să mai aştepte reluarea consumului, retailerii americani au lansat propriul lor program de stimulare a vânzărilor. Astfel, magazine precum Sam's Club, Target, Toys "R" Us, Staples şi Office Depot oferă promoţii neconvenţionale, pentru a atrage cumpărători şi pentru ca aceştia să înceapă să cheltuie, conform New York Times, citat de CNBC. Sam's Club a introdus un program prin care facilitează obţinerea de împrumuturi pentru cumpărători, de până la 25.000 de dolari, acest program fiind sprijinit de Agenţia Guvernamentală de Administrare a Afacerilor Mici.
Target va oferi deţinătorilor de carduri de credit o reducere de 5%, iar Toys "R" Us creează un "fond de vacanţă", în care adaugă economiile clienţilor. Staples şi Office Depot oferă produse pentru birou la un cent sau gratis.
Consumatorii sunt încă precauţi
"O mulţime de programe guvernamentale au ajuns la final", a declarat David Bassuk, director general la AlixPartners, o firmă de consultanţă financiară. "Prin urmare, retailerii fac tot posibilul pentru a determina consumatorii să cheltuie", a continuat aceasta.
Rata şomajului ridicată determină consumatorii să fie precauţi cu modul în care îşi administrează banii.
Target a anunţat că, în funcţie de rezultatele din al patrulea trimestru, există posibilitatea de a mai adăuga 1% la reducerea pentru deţinătorii de carduri de credit.
Toys "R" Us cere consumatorilor să îşi creeze un fel de cont de economii pe care vor putea să îl folosească doar în magazinele de jucării. Până în octombrie, lanţul de magazine vrea să adauge 3% din totalul cumpărătorilor la soldul fiecărui cont. Office Depot încearcă să scape de stocuri