YouTube, site-ul de video-sharing detinut de Google, a lansat in partneriat cu producatorul de electronice LG o campanie inedita care ii invita pe utilizatori sa posteze inregitrari video din activitatea zilnica, aceste secvente urmand sa fie incluse intr-un lung metraj care va avea premiera anul viitor, anunta Brandrepublic.com.
Inregistrarile video pot fi postate in sectiune “Life in a Day” din cadrul site-ului YouTube, pe parcursul unei singure zile – 24 iulie.
Kevin Macdonald, regizorul unor productii precum Ultimul rege al Scotiei/ The Last King of Scotland si Culmile neantului/ Touching the Void, va edita cel mai bun continut video postat de catre utilizatori, urmand ca acesta sa faca subiectul unui film ce va avea premiera anul viitor in cadrul festivalului Sundance.
YouTube se asteapta ca cel putin 10.000 de utilizatori sa se inscrie in aceasta campanie. Totodata, site-ul a incheiat un parteneriat cu casa de productie Against All Odds prin care utilizatori din zone indepartate ale lumii pot avea acces la echipament pentru inregistrari video.
YouTube a depasit in luna mai un record de 14,6 miliarde clipuri difuzate, ceea ce inseamna ca un utilizator vizualizeaza in medie peste 100 de clipuri.
YouTube ramane astfel liderul pietei de site-uri video cu o cota de piata de 43%, potrivit companiei de cercetare comScore.