Vânzările Grupului Renault au crescut cu 21,6%, în primul semestru al anului în curs, pe o piaţă mondială în dezvoltare cu 16%. Cota de piaţă a Grupului a crescut la 3,9%. Toate mărcile au contribuit la îmbunătăţirea vânzărilor Grupului: marca Renault creşte cu 19,9%, Dacia cu 18,2% şi Renault Samsung Motors cu 61%.
Primele 15 pieţe reprezintă aproximativ 85% din vânzările Grupului. La sfârşitul lui iunie 2010, dintre aceste 15 pieţe, 12 afişează progrese semnificative ale cotei de piaţă, iar 3 sunt în scădere. Regiunea Europa (inclusiv Franţa): vânzările Grupului pentru VP+VU s-au majorat cu 21,6% pe o piaţă în creştere cu 1,5%, cota de piaţă atinge 10,8% în creştere cu 1,8 puncte.
Având în vedere că în majoritatea ţărilor au încetat programele de reînnoire a parcului auto, mixul de modele vândute se lărgeşte. Volumul vânzărilor VP Renault pe segmentul economic/inferior a scăzut cu 4,9% în comparaţie cu 2009, dar volumul pentru segmentul mediu inferior a crescut cu 15,8%.
Pe o piaţă în creştere cu 7,7%, vânzările VU Grupului Renault au crescut cu 21%, iar cota de piaţă cu 16,6% (+1,8 puncte). În Europa Occidentală, Renault rămâne pe prima poziţie, cu o cotă de piaţă de 15,7%.
VP+VU: În Europa, Grupul Renault înregistrează o cotă de piaţă de 10,8% cu un volum de vânzări în creştere cu 21,6%. Renault are o cotă de piaţă de 9,2%, în creştere cu 1,4 puncte ajungând la 765 683 vehicule vândute. Dacia rămâne pe o tendinţă ascendentă, cu un total de 131 598 vehicule vândute, în creştere cu 29,2%.
În Franţa, cota de piaţă a Grupului progresează cu 3,3 puncte (o cotă de piaţă de 28,5%) cu un volum de vânzări în creştere cu 20% (407 125 unităţi). Marca Renault îşi consolidează poziţia de lider cu 342 838 vehicule vândute, în evoluţie cu 9,5%. Dacia creşte cu 148%, având 64 287 vehicule vândute şi obţinând o cotă de piaţă de 4,5%, în creştere cu