Compania Devon Classic Design, franciza locală a grupului italian Devon & Devon, specializat în producţia de obiecte sanitare în stil victorian, estimează vânzări de 500.000 de euro în primul an de activitate, având în vedere că un client investeşte în medie 20.000 de euro într-o astfel de baie de lux.
Cel mai scump obiect vândut până în prezent de firma Devon Classic Design a fost o cadă de baie realizată la comandă cu un finisaj special - cupru (ce oxidează în timp şi îşi schimbă culoarea) în valoare de 12.000 euro fără TVA.
"Devon&Devon este un brand exclusivist şi în niciun caz de volum. Estimăm în primul an o cifră de afaceri de aproximativ 500.000 de euro la un portofoliu format din 20-25 de clienţi. Vânzările de până acum au evoluat chiar un pic peste aşteptările noastre iniţiale. Există o aşteptare în piaţă pentru acest tip de produse, până acum clienţii achiziţionându-le de la Paris sau Viena", afirmă Lucian Azoiţei, directorul general al Devon Classic Design, care deţine compania împreună cu Cosmin Păun.
Cei doi oameni de afaceri mai deţin pe piaţa locală companiile Pazo (distribuţie de plăci ceramice), Hidrotek International (reprezentantul Jacuzzi în România) şi Terraform (montator de pardoseli). Reprezentanţii Devon Classic Design susţin că nu sunt mai mult de 1.000 de potenţiali clienţi pe piaţa locală, dar au decis să deschidă un showroom în Capitală, în care au investit 85.000 de euro.
Cei doi asociaţi au în plan să deschidă showroomuri şi în Sofia şi Belgrad.
Compania Devon Classic Design, franciza locală a grupului italian Devon & Devon, specializat în producţia de obiecte sanitare în stil victorian, estimează vânzări de 500.000 de euro în primul an de activitate, având în vedere că un client investeşte în medie 20.000 de euro într-o astfel de baie de lux.
Cel mai scump obiect vândut până în prezent de firma Devon