CallPoint New Europe, operator BPO de top în Europa Centrală, estimează o cifră de afaceri de 7 milioane de euro în 2010, fiind una dintre puţinele companii de call center & BPO care, în ciuda condiţiilor economice dificile, a obţinut vânzări record, informează un comunicat remis redacţiei.
"Cifra de afaceri estimată în 2010 va fi rezultatul investiţiei noastre în oameni şi în tehnologie de înaltă calitate, ambele sincronizate cu angajamentul de a răspunde aşteptărilor clienţilor noştri. Acest lucru ne încurajează şi mai mult pentru a ne îndeplini planul de afaceri pe termen mediu şi lung, conform căruia preconizăm să dublăm cifra de afaceri a companiei până la finele anului 2011", a declarat Grégoire Vigroux, Business Development Director.
F. A. CallPoint New Europe, operator BPO de top în Europa Centrală, estimează o cifră de afaceri de 7 milioane de euro în 2010, fiind una dintre puţinele companii de call center & BPO care, în ciuda condiţiilor economice dificile, a obţinut vânzări record, informează un comunicat remis redacţiei.
"Cifra de afaceri estimată în 2010 va fi rezultatul investiţiei noastre în oameni şi în tehnologie de înaltă calitate, ambele sincronizate cu angajamentul de a răspunde aşteptărilor clienţilor noştri. Acest lucru ne încurajează şi mai mult pentru a ne îndeplini planul de afaceri pe termen mediu şi lung, conform căruia preconizăm să dublăm cifra de afaceri a companiei până la finele anului 2011", a declarat Grégoire Vigroux, Business Development Director.
F. A.