Cel puŢin 150 de agenţii de pariuri sportive s-au deschis de la începutul anului, pe o piaţă estimată la 100-150 mil. euro. Pe această piaţă mizează miliardarul Dinu Patriciu care a deschis 41 de agenţii şi care până la sfârşitul anului vrea să ajungă la 150 de unităţi, dar şi operatori slovaci, englezi sau sârbi.
Dacă 2007- 2008 a fost perioada în care s-au dezvoltat agresiv reţelele de farmacii şi băncile, în ultimii doi ani o nouă piaţă, a operatorilor de agenţii de pariuri sportive, creşte puternic, în ciuda actualului context economic dificil. Principalii jucători spun că este un business rezistent la criză pentru că în condiţiile în care populaţia înregistrează o scădere a veniturilor va încerca să o compenseze jucând la pariuri.
Aproape 3.000 de unităţi de pariuri sportive activează în România. Investiţia pentru deschiderea unei locaţii variază între 10.000 şi 100.000 de euro, iar amortizarea se face în 1-2 ani, încasările pe unitate fiind de câteva sute de mii de euro pe an.
Stanleybet, cel mai extins jucător care operează în acest moment peste 290 de agenţii, a avut în 2008 încasări de 12,4 mil. euro şi un profit net de peste un milion de euro.
Cel puŢin 150 de agenţii de pariuri sportive s-au deschis de la începutul anului, pe o piaţă estimată la 100-150 mil. euro. Pe această piaţă mizează miliardarul Dinu Patriciu care a deschis 41 de agenţii şi care până la sfârşitul anului vrea să ajungă la 150 de unităţi, dar şi operatori slovaci, englezi sau sârbi.
Dacă 2007- 2008 a fost perioada în care s-au dezvoltat agresiv reţelele de farmacii şi băncile, în ultimii doi ani o nouă piaţă, a operatorilor de agenţii de pariuri sportive, creşte puternic, în ciuda actualului context economic dificil. Principalii jucători spun că este un business rezistent la criză pentru că în condiţiile în care populaţia înregistrează o scădere a venituril