În urmă cu doi ani, când oamenii cu pretenţii căutau bijuterii de lux, nu prea găseau magazine cu astfel de obiecte preţioase. Acum magazine există la tot pasul, mai ales în mall-uri sau galerii comerciale care au propriile lor bijuterii de branduri.
"Odată cu criza, puterea de cumpărare a scăzut, dar a crescut concurenţa", a declarat în cadrul unei conferinţe Alexandru Caravaniez, Managing Partner Cielo Venezia 1270. "Piaţa este dificilă. Cursul de schimb şi la euro, şi la aur influenţează foarte mult preţurile, iar până acum preţul aurului a crescut. În ultimii doi ani, preţurile bijuteriilor au crescut cu 30%. Şi în continuare ne aşteptăm ca preţurile bijuteriilor să crească", a mai spus Alexandru Caravaniez. "Anul trecut nu am redus preţurile, dar am oferit discounturi între 5-15% pentru clienţii noştri fideli. Odată cu mărirea TVA am renunţat la promoţii, dar am păstrat aceleaşi preţuri", a mai spus reprezentantul Cielo Venezia 1270.
Anul acesta, Cielo Venezia 1270 a redus anumite cheltuieli, dar nu a renunţat la strategia de extindere şi a deschis în primele 6 luni 5 magazine noi cu o valoare investiţională de 3 milioane de euro. Compania a intrat pe piaţa din România în 2008 şi de atunci este pe pierderi şi anul acesta va fi la fel. Pentru anul acesta, reprezentanţii companiei susţin că estimează o cifră de afaceri de 3 milioane de euro. În momentul de faţă numărul de angajaţi din România ajunge la 56 de persoane. Dar brandul de Cielo Venezia 1270 este prezent în 30 de ţări în peste 3.000 de magazine, iar cifra de afaceri a companiei pe anul trecut a fost de 80 de milioane de euro.
Compania vrea să mai deschidă în 2011 încă 5 magazine cu o valoare investiţională de 3 milioane de euro. Preţurile unei bijuterii din magazinele Cielo Venezia 1270 pot porni de la 30 de euro şi pot depăşi 25.000 de euro.
În urmă cu doi ani, când