A trecut de la jurnalism la producţia documentare pentru TVR, pentru ca apoi să-şi descopere pasiunea pentru reclame. Acum visează la propriul atelier de creaţie publicitară.
Monicăi Moldovan nu i-a fost niciodată teamă de schimbare în activitatea profesională. La finele liceului a simţit să i se potriveşte jurnalismul, dar când a ajuns în facultate şi-a dat seama că o pasionează mai mult comunicarea cu oamenii şi relaţiile publice. Dorinţa de a spune lumii ce gândeşte a făcut-o să lucreze chiar din primul an de facultate.
„Am dat admitere la jurnalism la Bucureşti, iar din primul an am lucrat la o publicaţie online dedicată femeilor, unde scriam articole tip „glossy” . Eram un fel de Carry Bradshow în capitala României”, spune râzând Monica.
Primul contact cu publicitatea
După un an de presă online, Monica a intrat pentru prima dată într-o agenţie de publicitate. „Agenţia „Leo Burnett” avea nevoie de o persoană pentru realţii cu publicul. În realitatea însă am ajuns să particip la filmări de reclame pentru clienţi importanţi din ţară şi străinătate. Acolo am prins gustul creativităţii prin intermediul imaginilor”, spune Monica.
Cuprinsă de interesul pentru munca de creaţie, Monica a ajuns coordonatorul unei echipe din cadrul unui studio de producţie-post producţie din Bucureşti. „Echipa se ocupa şi cu filme documentare pentru TVR, dar şi de filmele unor regizori străini. Colegii mei filmau, montau materialul, iar eu coordonam activitatea întregii echipe, în aşa fel încât filmul sau reclama să fie cât mai reuşită”, spune Monica.
Tânăra a dovedit că are o imaginaţie puternică, iar lucrul acesta a ajutat-o în munca din atelierul de creaţie publicitară. „Trebuia să contribui şi eu la creaţia publicitară, adică să vin cu idei, cu texte. Cele mai interesante erau acele şedinte de creaţie publicitară, unde discutam pur şi simplu pe marg