Jucătorii pe care au mizat cei de la Nike, au fost eliminaţi prematur din competiţie. Deşi clipul publicitar cu o durată totală de trei minute s-a bucurat de succes datorită conceptului său, campania ar putea avea de suferit în urma eşecului fotbaliştilor.
Din cauza neşansei sau a jocului prost al celor cinci vedete aflate în prim-plan în reclama Nike, impactul spotului este diminuat. Comentatorii unor cotidiene precum „New York Times" şi „Guardian" glumesc că reclama cu sloganul „Write the Future" („Scrie viitorul") ar fi blestemată.
Clipul arată două posibile consecinţe ale jocului englezului Wayne Rooney şi ale portughezului Cristiano Ronaldo, în funcţie de succesul pe care îl au în meci. Rooney contemplă două posibilităţi în viitor: ratează o preluare şi ajunge să trăiască într-o rulotă sau redresează meciul şi este înnobilat de regina Marii Britanii, iar mii de englezi îşi numesc copiii Wayne.
Portughezul Cristiano Ronaldo vede un viitor în care un stadion este „botezat" cu numele lui, în care inaugurează o statuie de bronz după chipul şi asemănarea lui şi apare ca invitat în serialul animat „Familia Simpson".
Clipul a fost numit „piază rea" pentru că jucătorii din reclamă nu au ajuns mai departe de faza optimilor la Campionatul Mondial 2010. Didier Drogba, din Coasta de Fildeş, nici n-a apucat să joace după ce şi-a fracturat cotul într-un meci amical. Franck Ribéry (Franţa) şi Fabio Cannavaro (Italia) au fost eliminaţi cu echipele lor după eşecurile din grupă.
Sorin Trâncă, director de creaţie Friends, spune că brandul Nike nu are parte de prejudicii din cauza eşecului jucătorilor. „Rooney şi Drogba sunt nume care au făcut istorie, performeri de primă clasă. Chiar cred că acolo unde sportivul e indubitabil valoros şi la nivel uman, brandurile au de câştigat inclusiv din asocierea cu sportivul respectiv într-