Nume cunoscute precum Reader's Digest, Kia Motors, T-Mobile sau BP Plc. se află pe lista cu brandurile care riscă să dispară în 2011, un top întocmit de publicaţia 24/7 Wall St.
Publicaţia realizează în fiecare an un top cu brandurile care ar putea dispărea în viitorul apropiat. În lunile decembrie şi aprilie 24/7 Wall St. a compus două topuri, dar climatul economic dificil din prezent a accelerat procesul, iar majoritatea brandurilor aflate pe listele întocmite de atunci fie au dispărut, au fost cumpărate sau s-au declarat falimentare.
Jurnaliştii se aşteaptă ca brandurile din noua listă publicată să dispară până la sfârşitul lui 2011.
Reader's Digest a fost una dintre cele mai citite reviste din lume. Acesta a ieşit din faliment în luna februarie cu 525 milioane de dolari pentru finanţare. Compania a redus numerele publicate pe an de la 12 la 10. De asemenea. ar fi fost de neconceput acum câţiva ani, că o revista la fel de veche şi de celebră ca Reader's Digest să se închidă. Cu toate acestea, Reader's Digest aşa cum este cunoscută în SUA va dispărea.
Blockbuster este un alt brand pe care criza economică l-ar putea îngropa. Este un lider în afacerea de închirieri video de aproape 20 de ani, iar acum se luptă cu eliminarea datoriilor. Compania a pierdut 65 milioane de dolari trimestrul trecut, iar venitul ei scade dramatic. Blockbuster deţine peste 6000 de magazine, de aceea este greu de imaginat că ar putea dispărea, deşi există un precedent format de rivalul Movie Gallery, care a anunţat în februarie 2009 că-şi va închide toate cele 2.400 de magazine din SUA.
Compania de închiriere de maşini, Dollar Thrifty Automotive Group, a fost scoasă la vânzare. Hertz este un cumpărător potenţial, dar şi Avis Budget. Compania nu a reuşit să aducă decât un profit de 27 de milioane de dolari în ultimul trimestru şi are datorii mai mari