Cantăreaţa Inna a devenit cel mai profitabil produs romanesc la export.
Inna a devenit unul dintre cele mai de succes produse romaneşti de export. La nici doi ani de la lansarea în România, tânăra din Neptun a ajuns aproape la fel de cunoscută peste hotare precum Gică Hagi, Nadia Comăneci sau marca “Dacia”.
Azi - la Craiova, mâine - la Paris, poimâine - în Antalya, iar săptămâna viitoare, peste Ocean, în Canada. Cam aşa se desfăşoară programul obişnuit al Elenei Alexandra Apostoleanu (23 de ani), sau, pe scurt, Inna. Tânăra a debutat în lumea muzicală în urmă nici măcar doi ani, iar azi se bate de la egal la egal cu Beyoncé şi Lady Gaga în topurile muzicale de pe mapamond. Pentru acest lucru, e nevoie însă de investiţii majore în imagine. 40.000 de euro ar fi costat, se pare, cea mai recentă şedinţă foto, iar cel mai nou videoclip, la melodia “10 Minutes”, filmat la Londra, în regia lui Paul Boyd (care a mai lucrat cu Celine Dion, Shania Twain, Tina Turner ori Kylie Minogue), 70.000 de euro.
Cert e însă că a meritat. “Fabrica” Inna a produs, se pare, în aproape doi ani, peste 500.000 de euro, bani câştigaţi în proporţie de 80% în Occident. Conturile artistei se alimentează săptămânal, pentru că “febra” Inna a cuprins întreaga lume, iar onorariul artistei a crescut simţitor în ultimele luni, ajungând până la aproximativ 11.000 de euro, pentru un show de o jumătate de oră.
Albumele ei se vând foarte bine
Se spune însă că “cifra de afaceri” a interpretei române este mult mai mare. Asta pentru simplul motiv că o bună parte a încasărilor merg în alte două direcţii: Roton, care asigură echipa managerială, şi trupa Play & Win, care a compus toate succesele cântăreţei. La Play & Win, de exemplu, ajung majoritatea banilor din drepturi de autor, care nu sunt deloc puţini, dacă ne gândim că albumele Innei se vând ca pâ