Publicis şi Publicis Events au lansat pentru Dacia turneul naţional "Dacia Duster Offroad Experience". Evenimentul face parte dintr-un proiect complex, câştigat în urma unui pitch desfăşurat la sfârşitul anului trecut. "Încă de la început, am simţit că va fi un proiect cu totul special. Lansarea Duster este cel mai important eveniment al companiei Dacia în 2010, astfel că departamentul de marketing Dacia a organizat un pitch cu nu mai puţin de 8 agenţii de comunicare şi companii specializate în organizarea de mari evenimente. Ca răspuns al testării la care am fost supuşi, ne-am gândit că cel mai potrivit ar fi să testăm la rândul nostru Duster-ul. Nu numai noi, ci publicul larg, şi nu oricum, ci pe un circuit mixt, ce combină perfect condiţiile de condus în mediul urban cu spiritul aventurii off-road. 8 luni mai târziu, am lansat turneul naţional Dacia Duster Offroad Experience, o serie de evenimente unice prin care publicul va putea testa Duster-ul la adevărata sa capacitate. Am dovedit încă o dată că parteneriatul Dacia - Publicis este imbatabil şi în condiţii de off-road", a declarat Cătălin Albu, Group Account Director la Publicis.
Turneul naţional cuprinde 4 evenimente în centrul cărora se află un circuit 4X4 inedit pentru România, menit să ofere publicului larg o experienţă off-road veritabilă. Pasionaţii de senzaţii tari au ocazia să testeze la maximum, din poziţia de copilot, capacităţile noului SUV Duster care va rula pe un traseu prevăzut cu 6 obstacole.
"Ca să evidenţiem cât mai bine performanţele SUV-ului românesc, am construit un circuit cu 6 obstacole, printre care, în premieră naţională, trunchiul de con pe care maşina poate rula, în plan înclinat de 32 de grade, fie cu toate roţile sale, fie doar cu două. Rampa înaltă de aproximativ 2,5 m, balansoarul, înclinările laterale, toate aceste obstacole au simulat perfect denivelările