In prezent, majoritatea companiilor detin un site, iar de cele mai multe ori antreprenorii folosesc acest mediu ca platforma de promovare.
De aceea este foarte important sa stiti ce urmaresc clientii cand va viziteaza site-ul. Specialistii sustin ca micile companii au personalitatea si flexibilitatea pe care cele mari nu le pot atinge. Cand trebuie sa creati site-ul companiei recent lansate nu va temeti sa profitati de dimensiunea acesteia, mai spun specialistii. Start-up-urile pot fi mult mai atractive prin unicitate si dimensiunea mica decat companiile mari.
Iata cele mai importante 10 lucruri pe care expertii Entreprenour.com considera ca le urmaresc utilizatorii cand acceseaza site-ul unei companii:
Prin ce este unica afacerea dumneavoastra
La intrebarea “Cine sunteti?” trebuie sa raspundeti cat mai atragator si mai exact posibil. Este recomandat sa specificati experienta dumneavoastra si fiecare detaliu sau functii care ar putea sa va faca unici fata de ceilalti. Trebuie sa raspundeti precis si la intrebarile: “De ce sunteti unici? De ce ar trebui sa cumpar de la tine?”.
Un sens exact despre ceea ce compania dumneavoastra ofera
De multe ori se intampla sa vizitezi un site si sa nu stii exact ce ofera compania respectiva. O prioritate a paginii dumneavoastra de start este sa ofere cel putin informatii generale despre produsele sau serviciile dumneavoastra. Multe companii evita sa divulge prea multe informatii despre oferte din motive de competitive, in timp ce alti manageri de companii considera ca utilizatorii nu vor mai contacta compania daca vor afla totul de pe site. Trebuie pastrat un echilibru intre nevoile utilizatorului si informatiile pe care le oferiti, dar trebuie sa tineti cont de faptul ca acestia nu vor contacta o companie care nu ofera informatii despre produs.
Informatiile trebuie sa includa un numar de tel