Deşi rezultatele sunt în creştere, compania nu vede un avans al pieţei naţionale
Exporturile şi producţia pentru pieţele externe va fi sporită
Piaţa locală de încălţăminte locală s-a aflat în primele luni ale acestui an într-o uşoară creştere faţă de 2009, este de părere directorul comercial al SC Clujana SA, Edit Balazs, dar afirmă că piaţa nu va fi pe plus până la finele anului. "Vedem evoluţia pieţei naţionale în scădere, dar exportul şi producţia pentru lohn (producţie în baza contractelor cu partenerii din străinătate) este în creştere. Referitor la piaţă, rezultatele în primele luni ale anului 2010 sunt în uşoară creştere", a declarat pentru Curierul Naţional, Edit Balazs, fără să precizeze însă despre ce valori este vorba.
Potrivit acesteia 2009 a fost un an relativ bun pentru compania care o reprezintă, iar în prezent compania chiar face noi angajări pentru producţie. "Anul 2009 pentru Clujana a fost un an relativ bun. SC Clujana SA nu a făcut disponibilizări. Momentan facem angajări pentru personalul direct productiv, pentru întărirea liniilor de croit şi cusut", ne-a mai spus Balazs.
Ritmul de creştere a afacerilor Clujana se reduce la jumătate
Potrivit directorului comercial al companiei, afacerile producătorului de încălţăminte vor creşte anul acesta doar cu 10%, după ce anul trecut acestea avansaseră cu 20%, faţă de anul precedent. Potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului de Finanţe, compania a înregistrat afaceri de peste 4,78 milioane lei, astfel în 2009 afacerile Clujana s-au situat la peste 5,74 milioane de lei. Astfel, pentru 2010 compania anticipează o cifră de afaceri de aproximativ 6,32 milioane de lei. "În 2009 Clujana a înregistrat un profit mai mic decât în 2008, deoarece de la mijlocul anului a început să se simtă influenţele crizei mondiale, dar şi datorită investiţiilor pe care