Clasamentul publicat la începutul acestei luni de Banca Naţională a României (BNR) situează BCR şi BRD în fruntea clasamentului, cu o cotă de piaţă de 19,10%, respectiv 14%. Topul a fost realizat pe baza activelor înregistrate anul trecut de băncile din România, potrivit unui comunicat remis redacţiei. Ultima poziţie este ocupată de ING Bank, cu o cotă de piaţă de 3,4%.
MediaIQ a pus în balanţă rezultatele financiare oferite de Banca Naţională cu cele care privesc notorietatea în media autohtonă a acestor branduri din domeniul bancar. Monitorizarea a fost realizată în perioada 7 ianuarie - 12 iulie şi a inclus 647 de surse media. Conform analizelor MediaIQ, cel mai vizibil brand din domeniul bancar în presa românească este BCR, cu 3.699 de apariţii în 183 de surse media. Parte a grupului austriac Erste Bank, BCR este urmat îndeaproape de BRD, cu 3.352 apariţii în 163 surse media. Cele două bănci acoperă aproximativ 40% din totalul articolelor scrise în media autohtonă în ultimele şase luni.
F. A. Clasamentul publicat la începutul acestei luni de Banca Naţională a României (BNR) situează BCR şi BRD în fruntea clasamentului, cu o cotă de piaţă de 19,10%, respectiv 14%. Topul a fost realizat pe baza activelor înregistrate anul trecut de băncile din România, potrivit unui comunicat remis redacţiei. Ultima poziţie este ocupată de ING Bank, cu o cotă de piaţă de 3,4%.
MediaIQ a pus în balanţă rezultatele financiare oferite de Banca Naţională cu cele care privesc notorietatea în media autohtonă a acestor branduri din domeniul bancar. Monitorizarea a fost realizată în perioada 7 ianuarie - 12 iulie şi a inclus 647 de surse media. Conform analizelor MediaIQ, cel mai vizibil brand din domeniul bancar în presa românească este BCR, cu 3.699 de apariţii în 183 de surse media. Parte a grupului austriac Erste Bank, BCR este urmat îndeaproape de BRD, cu 3.352 apari