AngajaŢii operatorilor de telecom locali care sunt incapabili să ofere rapid răspunsuri relevante la întrebările clienţilor reprezintă unul dintre motivele cel mai des invocate de consumatori la întreruperea contractelor cu o companie de telecom, potrivit unui studiu realizat de compania de analiză GfK.
"Atunci când furnizorul este contactat pentru depunerea unei reclamaţii, cuvântul de ordine este timpul. Pe oameni îi nemulţumeşte cel mai mult în astfel de cazuri existenţa unui timp mare de aşteptare până la preluarea de către un consultant şi lipsa promptitudinii în rezolvarea problemei", potrivit GfK.
Aproape jumătate dintre clienţii operatorilor de comunicaţii (44%) nemulţumiţi de personalul companiilor au renunţat să mai folosească furnizorul respectiv sau să achiziţioneze serviciile acestuia, iar 72% au împărtăşit experienţa negativă şi altora.
Unul dintre principalele efecte psihologice ale perioadei de criză este acela că oamenii au devenit mai precauţi în procesul de achiziţie şi tind să ceară opinia celor din jur mai mult decât până acum, înainte de a cumpăra ceva, spune Oana Neacşu, cercetător al GfK România. GfK România face parte din grupul GfK, una dintre cele mai mari organizaţii de cercetare de piaţă din lume.
Rezultatele celui mai recent studiu Omnibus realizat de GfK România arată că în ultima jumătate de an o treime dintre români au intrat în contact direct cu furnizorii de servicii de telefonie, internet sau TV, sunând sau trecând pragul magazinelor acestora.
Compania are peste 150 de sucursale în 100 de state.
AngajaŢii operatorilor de telecom locali care sunt incapabili să ofere rapid răspunsuri relevante la întrebările clienţilor reprezintă unul dintre motivele cel mai des invocate de consumatori la întreruperea contractelor cu o companie de telecom, potrivit unui studiu realizat de compania de analiză G