Agenţia McCann Erickson a finalizat, începând din luna iulie, parteneriatul cu compania de lactate Tnuva pentru serviciile de media şi creaţie, după o colaborare de aproape 4 ani, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Grupul McCann Erickson a câştigat brandul Tnuva încă de la intrarea acestuia pe piaţa românească, în urmă cu patru ani, aducându-l în top 4 cei mai mari producători de lactate proaspete din România. Agenţia McCann Erickson a contribuit la poziţionarea brandului Tnuva pe piaţă, dezvoltând unul dintre cele mai recunoscute sloganuri, "Păstrează gustul dragostei".
"Tnuva este un brand cu o puternică personalitate McCann, am lucrat încă de la intrarea acestuia pe piaţă şi am pus cărămidă cu cărămidă la temelia unui brand care a ajuns extrem de cunoscut. În momentul lansării, acest produs era complet necunoscut pentru consumatorul din România, oamenii nici nu ştiau cum să pronunţe numele Tnuva. În acest moment, produsul se găseşte în frigiderul oricărei familii. Dorim să mulţumim celor de la Tnuva pentru o relaţie extrem de amiabilă şi pentru o colaborare fructuoasă", a afirmat Bogdan Enoiu, General Manager McCann Erickson Group.
F. A. Agenţia McCann Erickson a finalizat, începând din luna iulie, parteneriatul cu compania de lactate Tnuva pentru serviciile de media şi creaţie, după o colaborare de aproape 4 ani, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Grupul McCann Erickson a câştigat brandul Tnuva încă de la intrarea acestuia pe piaţa românească, în urmă cu patru ani, aducându-l în top 4 cei mai mari producători de lactate proaspete din România. Agenţia McCann Erickson a contribuit la poziţionarea brandului Tnuva pe piaţă, dezvoltând unul dintre cele mai recunoscute sloganuri, "Păstrează gustul dragostei".
"Tnuva este un brand cu o puternică personalitate McCann, am lucrat încă de la intrarea acestuia pe piaţă şi am pus că