ReŢeaua de hipermarketuri Cora, deţinută de grupul Louis Delhaize, a fost anul trecut cel mai performant operator de hipermarketuri din România, având vânzări medii de 8.230 de euro pe metru pătrat anual, cu 1.700 de euro mai mari decât competitorul său Carrefour, al doilea jucător din clasamentul productivităţii calculat de ZF.
În contextul unei pieţe încă în expansiune, dinamica vânzărilor pe metru pătrat este unul dintre cei mai buni indicatori care măsoară performanţa unui retailer, alături de rata de profitabilitate şi creşterea organică (în magazinele mai vechi de un an).
Cora, singura reţea care nu s-a extins în 2009, a înregistrat un declin al afacerilor de 18% în 2009, la 330 mil. euro, dar a rămas la fel ca şi în 2008 cel mai productiv lanţ raportat la vânzările pe metru pătrat. Cu doar 3 magazine operaţionale, Cora a raportat anul trecut un profit net de 20 mil. euro, cât a realizat Carrefour cu 22 de hipermarketuri.
ReŢeaua de hipermarketuri Cora, deţinută de grupul Louis Delhaize, a fost anul trecut cel mai performant operator de hipermarketuri din România, având vânzări medii de 8.230 de euro pe metru pătrat anual, cu 1.700 de euro mai mari decât competitorul său Carrefour, al doilea jucător din clasamentul productivităţii calculat de ZF.
În contextul unei pieţe încă în expansiune, dinamica vânzărilor pe metru pătrat este unul dintre cei mai buni indicatori care măsoară performanţa unui retailer, alături de rata de profitabilitate şi creşterea organică (în magazinele mai vechi de un an).
Cora, singura reţea care nu s-a extins în 2009, a înregistrat un declin al afacerilor de 18% în 2009, la 330 mil. euro, dar a rămas la fel ca şi în 2008 cel mai productiv lanţ raportat la vânzările pe metru pătrat. Cu doar 3 magazine operaţionale, Cora a raportat anul trecut un profit net de 20 mil. euro, cât a realizat Carrefou