E criză, foarte criză, extrem de criză, cod roşu de criză! Staţi liniştiţi, însă, o să depăşim această neplăcută fază. În sensul că o să trecem peste rău spre “şi mai rău”. De furat se fură în continuare, iar măsurile guvernamentale sunt un fel de alba-neagra cu nervii nostri. A! Şi toţi politicienţii, analiştii şi specialiştii au la păreri de-am ajuns să urmăresc mai degrabă calupurile publicitare decât peroraţiile unora sau altora!
Apropo de asta, aştept cu interes ca reclamele să se adapteze corespunzător! Vom asista la transformarea creditului pentru orice (apropo! cât de iresponsabil să fii să-ţi iei credit pentru o plasmă maaaare acum?!) în creditul pentru absolut, dar absolut orice!
Simpatica reclamă la Orbit, cea cu ursul polar care l-a mâncat pe îngrijitor, va avea mesajul “Orbit. În loc de fiecare masă”, iar marmota n-o să mai învelească ciocolata în staniol ci în tot felul de hârtii reciclate de pe păşunile Alpilor, după ce o să-şi ia un part-time ca îngrijitor de parcuri naturale. Ursul din aceeaşi reclamă va fi concediat şi i se vor plăti compensaţii în natură: 24 de cutii I love Milka!
Companiile de cosmetice vor oferi gratuit botox într-o încercare disperată de susţinere a industriei (buzele mai groase folosesc mai mult ruj, desigur!) dar îşi vor da seama ca orice femeie care are bani să treacă strada trebuie neapărat să se dea cu ruj, astfel că vor apărea automate cu ruj şi gloss în toate intersecţiile.
Supermarketurile vor oferi gratuit şi garantat* frigidere pe baza bonurilor de cumpărături transformate în piese de puzzle. Astfel, clienţii vor primi piese de puzzle pentru fiecare din următoarele cumpărături, după cum urmează:
un iaurt normal: 1
un iaurt degresat: 2 – fiţele costa!
un litru de lapte: 4 – vacile au emigrat în masă în Elveţia şi lucrează la Milka
o felie subţire de caşcaval: 3 – e