Agenţia McCann Erickson, care a gestionat comunicarea pentru producătorul de lactate Tnuva de la lansarea acestuia pe piaţa locală, a încheiat parteneriatul cu compania după o colaborare de patru ani. McCann pierde astfel contul de media şi de creaţie al Tnuva, câştigat în urma unui pitch organizat în 2006, estimat la câteva milioane de euro în ultimii ani, însă va gestiona în continuare contul de relaţii publice, prin intermediul agenţiei McCann PR. Actualul director operaţional al McCann Erickson, Sagit Tzur Lahav, care ocupă această funcţie din septembrie anul trecut, a fost anterior vicepreşedinte de marketing la Tnuva România timp de patru ani. "Tnuva este un brand cu o puternică personalitate McCann, am lucrat încă de la intrarea acestuia pe piaţă şi am pus cărămidă cu cărămidă la temelia unui brand care a ajuns extrem de cunoscut. În momentul lansării, acest produs era complet necunoscut pentru consumatorul din România, oamenii nici nu ştiau cum să pronunţe numele Tnuva. În acest moment, produsul se găseşte în frigiderul oricărei familii", a spus Bogdan Enoiu, general manager al McCann Erickson Group. Reprezentanţii celor două companii nu au putut fi contactaţi până la închiderea ediţiei pentru mai multe detalii. Tnuva România a realizat anul trecut o cifră de afaceri de peste 21 mil. euro.
Agenţia McCann Erickson, care a gestionat comunicarea pentru producătorul de lactate Tnuva de la lansarea acestuia pe piaţa locală, a încheiat parteneriatul cu compania după o colaborare de patru ani. McCann pierde astfel contul de media şi de creaţie al Tnuva, câştigat în urma unui pitch organizat în 2006, estimat la câteva milioane de euro în ultimii ani, însă va gestiona în continuare contul de relaţii publice, prin intermediul agenţiei McCann PR. Actualul director operaţional al McCann Erickson, Sagit Tzur Lahav, care ocupă această funcţie din septembrie anul