Afacerea cu pariuri sportive a omului de afaceri Dinu Patriciu, 1X2 Bet Cafe Arena, pe care miliardarul o extinde concomitent cu chioscurile Mic.Ro, a ajuns la un grad de dezvoltare de peste 10%, tinta fiind deschiderea a 400 de agentii pana in 2012.
Mercadia, care opereaza atat conceptul de cafenea-agentie, cat si Mic.Ro, a inaugurat inca sapte agentii, arata datele transmite de companie catre Registrul Comertului. Astfel, 1X2 Bet Cafe Arena a ajuns la 46 de unitati pe piata locala, in conditiile in care prima agentie a fost inaugurata la inceputul lunii mai.
Reteaua de pariuri si-a propus o acoperire nationala de 400 de agentii, in care vor lucra circa 2.000 de angajati. Investitia totala este estimata la 30 de milioane de euro, ceea ce inseamna un cost mediu de 75.000 de euro pentru fiecare unitate.
Astfel, miliardarul a investit aproape 3,5 milioane de euro pana in prezent in deschiderea de agentii de pariuri.
Piata de pariuri de agentie din Romania este estimata la 150 de milioane de euro, cei mai importanti jucatori fiind Stanleybet, Public Bet si Pariloto.
Conceptul 1X2 Bet Cafe Arena a fost lansat de Mercadia Holland (inregistrata in Amsterdam), in parteneriat cu Gtech si Gtech G2, detinute de grupul Lottomatica, unul dintre cei mai mari operatori de jocuri de noroc din lume.
Patriciu a numit l-a numit la conducerea businessului de pariuri pe Dan Ionescu, fost director operational in cadrul Rompetrol.