Singura campanie de pe piaţa de electronice şi electrocasnice adresată Campionatului Mondial de Fotbal a beneficiat de participarea a 11.200 de persoane, iar 10,7% dintre ei au mizat pe Spania şi au primit înapoi 25% din valoarea produselor achiziţionate în perioada campaniei, informează un comunicat remis redacţiei.
15,8% dintre clienţii care au cumpărat din magazinele Flanco pe durata campaniei au participat la campanie.
"Valoarea vânzărilor către cei care au numit Spania câştigătoare a fost de circa 1,1 milioane RON, ceea ce face ca suma ce urmează a fi returnată clienţilor să fie în jur de 270.000 lei. În condiţiile în care veniturile populaţiei scad, oamenii sunt foarte receptivi la promoţii de aceea, în prezent, derulăm un nou program, prin care returnăm integral TVA-ul de 24% tuturor clienţilor", a declarat Adrian Olteanu, CEO-ul Flanco.
F. A. Singura campanie de pe piaţa de electronice şi electrocasnice adresată Campionatului Mondial de Fotbal a beneficiat de participarea a 11.200 de persoane, iar 10,7% dintre ei au mizat pe Spania şi au primit înapoi 25% din valoarea produselor achiziţionate în perioada campaniei, informează un comunicat remis redacţiei.
15,8% dintre clienţii care au cumpărat din magazinele Flanco pe durata campaniei au participat la campanie.
"Valoarea vânzărilor către cei care au numit Spania câştigătoare a fost de circa 1,1 milioane RON, ceea ce face ca suma ce urmează a fi returnată clienţilor să fie în jur de 270.000 lei. În condiţiile în care veniturile populaţiei scad, oamenii sunt foarte receptivi la promoţii de aceea, în prezent, derulăm un nou program, prin care returnăm integral TVA-ul de 24% tuturor clienţilor", a declarat Adrian Olteanu, CEO-ul Flanco.
F. A.