Carrefour România, cel mai mare lanţ intern de hipermarketuri, a înregistrat, în al doilea trimestru, o cifră de afaceri de 265 de milioane de euro, în scădere cu 5,8% faţă de acceaşi perioadă anului trecut.
În termeni comparabili, Carrefour a înregistrat în România un declin de 7,2% în trimestrul al doilea şi de 4,9% la semestru, se arată în raportul financiar al grupului francez, citat de Mediafax.
La un curs de schimb constant, declinul retailerului pe piaţa românească a ajuns la 6,1% în trimestrrul al doilea şi la 1,5% în primele şase luni ale anului.
Extinderea reţelei de spaţii comerciale a grupului în România a avut o contribuţie pozitivă de 1,1 puncte procentuale la trimestru şi de 3,4 puncte la şase luni, în timp ce cursul de schimb a contribuit cu 0,3 puncte în aprilie-iunie şi cu 1,9 puncte în primul semestru.
În România, grupul francez Carrefour operează 22 de hipermarketuri şi 27 de supermarketuri.