În ciuda unor zvonuri apărute chiar şi în presa braşoveană, activitatea la Casa Judeţeană de Pensii se desfăşoară în mod normal. Dosarele de pensie sunt soluţionate la timp şi, mai mult decât atât, aproape că a fost încheiată activitatea de verificare a pensionarilor de boală
Directorul Casei Judeţene de Pensii, Mihail Tarbă (foto), spune că nu ştie de unde au putut apărea zvonurile potrivit cărora nu se mai lucrează la dosarele de pensionare din cauza suspendării directorilor instituţiei. „A durat o zi până au venit confirmările în funcţie de la Bucureşti, însă activitatea s-a desfăşurat în mod normal”, ne spune Mihail Tarbă.
Demis luni,
reconfirmat joi
Demis luni din funcţia de director coordonator al CJP, printr-o decizie trimisă la Braşov vineri după amiază, Tarbă a fost reconfirmat ieri în funcţia de director executiv al aceleiaşi instituţii. „Chiar nu văd rostul schimbării unei echipe care a ajuns de pe locul 40 pe locul 2 pe ţară”, ne-a declarat, ieri, Mihail Tarbă. Acesta este însă singurul director din ţară care a rămas neînlocuit la casele teritoriale de pensii. Aceste schimbări de conduceri au survenit ca urmare a faptului că toate instituţiile publice deconcetrate revin încet-încet la situaţia anterioară, reglementată de Legea nr. 188/ 1999 privind Statutul funcţionarilor publici, după ce Decizia Curţii Constituţionale nr. 413/ 14 aprilie 2010 şi Decizia Curţii Constituţionale nr. 414/ 14 aprilie 2010 au declarat ilegale schimbările făcute în 2009.
La Braşov, în cazul Casei de Pensii, Ministerul Muncii a trimis ieri şi o împuternicire prin care conducerea societăţii a primit drept de semnătură şi pentru actele emise în zilele de luni, marţi şi miercuri, când instituţia nu a avut, în acte, director. Astfel, braşovenii care aşteaptă decizia de pensionare acasă pot stă liniştiţi pentru că la dosarele de pensiona