Sinuciderea artistei a dat internetul peste cap şi a dublat audienţa posturilor de ştiri, arată o analiză de pe paginademedia.ro
Traficul principalelor site-uri de ştiri a explodat la primele ore ale dimineţii de miercuri, ziua tragicei dispariţii a Mădălinei Manole. Printre site-urile care şi-au dublat numărul de afişări sau au depăşit chiar şi această performanţă se numără: Realitatea.net, adevarul.ro şi mediafax.ro, scrie paginademedia.ro.
Platformele de socializare precum Facebook, Hi5 şi Twitter au fost inundate de ştiri şi comentarii despre tragedia care a îndoliat muzica uşoară românească.
Realitatea.net a atins, miercuri, aproape două milioane de afişări, iar site-urile stirileprotv.ro, adevarul.ro şi hotnews.ro au avut în jur de un milion de afişări, mai arată site-ul jurnalistului Petrişor Obae.
Subiectul Mădălina Manole a ridicat şi audienţa posturilor TV în primele ore ale dimineţii de miercuri, când a apărut ştirea despre dispariţia artistei. Datele arată că Pro TV, Realitatea TV şi Antena 3 au avut între orele 7 şi 10 mult mai mulţi telespectatori decât într-o zi obişnuită, potrivit paginademedia.ro.
Pro TV a înregistrat o medie de 414.000 de telespectatori în mediul urban (3,6 rating), faţă de aproximativ 350.000 într-o zi obişnuită. Postul a avut şi vârfuri de peste 620.000 de telespectatori.
În dimineaţa zilei de miercuri, la Realitatea TV s-au uitat 156.000 de telespectatori (faţă de aproximativ 80.000 în mod normal). Şi pe Antena 3, creşterea de audienţă a fost consistentă: 116.000 de persoane, faţă de 70.000 într-o zi obişnuită.