In Valea Jiului, mai precis la sediul Companiei Nationale a Huilei a fost lansata vineri o revista inedita, intitulata "365 de zile de turism in Valea Jiului", care cuprinde locurile ce pot fi vizitate ca turist in acest loc.
Initiatorii proiectului, "Hands Across Romania" si "Petro Aqua" spun ca au vrut initial sa creeze o harta turistica, insa rezultatul a fost o revista de exceptie ce va fi pusa la dispozitia operatorilor in turism si, implicit, turistilor.
"Am creat aceasta revista, nu pentru ca am avea pretentia ca am facut ceva nou, dar credem ca era nevoie de o imagine de ansamblu pentru toata Valea Jiului. Este o brosura ce cuprinde elemente de geografie, ecumenie, operatori in turism si harti, care vor ajunge la cabane si implicit la turisti", a spus Alina Lorint, manager de proiect.
"Cand am demarat acest proiect, am gandit sa facem o harta cu obiectivele turistice din toata Valea Jiului, iar pe verso sa scriem cate ceva despre aceste locuri, dar ne-am dat seama ca sunt prea multe lucruri de spus, asa incat am creat aceasta revista", a mai declarat Daniela Onofre, reprezentanta a Asociatiei "Petro Aqua"
Revista a fost conceputa cu harti, trasee si obiective turistice importante si, cei care au gandit acest proiect spun chiar ca se asteapta ca investitorii sa vina atrasi fiind de potentialul turistic al acestei zone.
In Valea Jiului, mai precis la sediul Companiei Nationale a Huilei a fost lansata vineri o revista inedita, intitulata "365 de zile de turism in Valea Jiului", care cuprinde locurile ce pot fi vizitate ca turist in acest loc.
Initiatorii proiectului, "Hands Across Romania" si "Petro Aqua" spun ca au vrut initial sa creeze o harta turistica, insa rezultatul a fost o revista de exceptie ce va fi pusa la dispozitia operatorilor in turism si, implicit, turistilor.
"A