Scriitor, scenarist, regizor de opera si, din acest an debutant in lungmetraj cu "Felicia, inainte de toate" (regizat impreuna cu olandeza Melissa de Raaf), Razvan Radulescu a povestit pentru HotNews despre ideea care a stat la baza filmului si felul in care scrie, dar si despre "sfasietoarea" lipsa de comunicare dintre oameni, dublul complex pe care romanii il au in strainatate - unde nu se pot adapta, si despre cum recunoaste un roman intr-un aeroport strain.
Iulia Blaga: Esti multumit de cum a fost primit filmul in Romania? Te asteptai sa faca mai multa valva?
Razvan Radulescu: Ma asteptam sa faca exact valva pe care a facut-o. Altii se asteptau la mai putin. Cu o luna inainte de lansare, cand ne gandeam la campanie si, iti dai seama, vindeam pielea ursului din padure, vorbeam cu Ada Solomon si ii spuneam: "Mi-ar placea sa avem vreo 4-5000 de spectatori". Ada m-a masurat cu privirea si a raspuns: "Daca Jude cu Fata a facut 1300 de spectatori - si era comedie, voi la ce va asteptati?"
Iulia Blaga: Ati avut 3604 de spectatori pana saptamana trecuta, mai mult decat "Panglica alba"/"Das weisse Band" si "Un Prophete"? Esti magulit?
Razvan Radulescu: Absolut deloc. Nu inseamna nimic acest lucru. Inteleg de ce au fost 700 de spectatori la "Antichrist". Nu s-a dus buhul sau oamenii l-au luat de pe net. Filmul e probabil dificil si antipatic - mie mi s-a parut o prostie fara margini - de "Panglica alba", insa, imi pare foarte rau. Mi se pare ca, dupa multe filme mediocre, Michael Haneke a facut in sfarsit un film bun. Ma intristeaza de fapt foarte tare ca sunt in general atat de putini spectatori, ca Porumboiu face doar 11.000 de spectatori cu "Politist, adjectiv" si ca cele mai mari scoruri sunt undeva in zona de 50.000.
Iulia Blaga: Unul dintre comentariile cele mai frumoase despre filmul tau e ca eroina vorbeste