Agenţiile de turism au vândut în primul semestru bilete de avion de 153 mil. euro, în creştere cu 4,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior. "Politica dusă de companiile aeriene, care au oferit multe promoţii, a dus la încurajarea consumului de servicii aeriene. Este nevoie să se circule cu avionul, pentru că a circula înseamnă a genera business", a declarat Antonio Niţu, vicepreşedintele Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT), care citează datele de la IATA (Asociaţia internaţională a transportatorilor aerieni). Circa 617.000 de bilete de avion ale companiilor aeriene de linie regulată (Tarom, Carpatair, altele) au fost vândute în primele şase luni ale anului prin agenţiile de turism, mai mult cu 8,8% faţă de semestrul unu al anului trecut. În medie, preţul unui bilet de avion a fost de 248 de euro, faţă de 258 de euro în semestrul unu al anului trecut.
Agenţiile de turism au vândut în primul semestru bilete de avion de 153 mil. euro, în creştere cu 4,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior. "Politica dusă de companiile aeriene, care au oferit multe promoţii, a dus la încurajarea consumului de servicii aeriene. Este nevoie să se circule cu avionul, pentru că a circula înseamnă a genera business", a declarat Antonio Niţu, vicepreşedintele Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT), care citează datele de la IATA (Asociaţia internaţională a transportatorilor aerieni). Circa 617.000 de bilete de avion ale companiilor aeriene de linie regulată (Tarom, Carpatair, altele) au fost vândute în primele şase luni ale anului prin agenţiile de turism, mai mult cu 8,8% faţă de semestrul unu al anului trecut. În medie, preţul unui bilet de avion a fost de 248 de euro, faţă de 258 de euro în semestrul unu al anului trecut.