Reuşită. Danny Ungur şi Toni Avram au trecut primii linia de finiş La "mustaţă". Bogdan Marişca şi Sebastian Itu (în tricouri albe, în plan secuund ) au ajuns pe locul doi, la un "sfert" de hidrobicicletă distanţă faţă de câştigătoriDupă primele patru etape pe asfalt din Campionatul Naţional de Raliuri, piloţii din întrecerea internă au trebuit să facă faţă unei provocări mult mai... ude. Înaintea confruntării din Raliul Sibiului, pe cel mai dur macadam din România, piloţii au fost provocaţi să-şi încerce forţele, atât la propriu, cât şi la figurat, pe apă.
Bogdan Marişca, Sebastian Itu, Marius Klein, Alex Filip, Danny Ungur, Toni Avram, Dan Gârtofan şi Miţa Lăzărescu au renunţat la maşinile de concurs şi s-au urcat pe hidrobiciclete pentru o cursă pe Lacul Dumbrava. "În timpul unui raliu piloţii nu au niciodată ocazia să concureze toti în acelaşi timp, aşa cum este cazul în cursele pe circuit. Acum au avut ocazia să se întreacă toţi în acelaşi timp şi fără dictare (pilotul îi dictează pe un caiet copilotului ceea ce doreşte el să audă despre traseul la care s-a făcut recunoaşterea în prealabil - n.r.), pentru că recunoaşterea lacului a fost strict interzisă", a spus Sorin Itu, organizatorul Raliului Sibiului.
Spirit de echipă
După o cursă extrem de disputată, echipajul Danny Ungur/Toni Avram a reuşit să se impună în faţa colegilor de la Napoca Rally Academy, Bogdan Marişca şi Sebastian Itu. Dan Gârtofan şi Miţa Lăzărescu au terminat pe locul trei, aceeaşi poziţie pe care o ocupă şi în clasamentul general, înaintea etapei de la Sibiu. Confruntat cu probleme tehnice, adică apă la bord, Alex Filip a terminat pe ultima poziţie în confruntarea pe apă. "A fost o cursă epuizantă în care am dat totul pe apă. Sincronizarea dintre noi a fost perfectă şi aceasta a fost cheia succesului nostru. Păcat că nu au venit şi oficialii de la federaţie s