Amatorii de muzică au aplaudat cel de-al treilea concert al orchestrei la Bucureşti, la Ciuc Summer Fest. Sursa: Mediafax
Cocktail de jazz american, îmbogăţit cu serenade şi ritmuri latino, hituri italiene sau pasaje clasice, piese inspirate din câteva hârtii uitate cândva pe pianul unui muzician care se visa primar, combinaţii atent şlefuite de clasic şi kitsch şi o orchestră profesionistă care a revenit la Bucureşti pentru un show retro şi multicultural - Pink Martini.
Încă dinainte de a ajunge pentru a treia oară în România, Thomas Lauderdale, liderul micuţei orchestre din Portland care a căpătat, între timp, glorie mondială, îşi anunţa fanii că pe scenă urmează să urce 12 oameni fericiţi.
MULTIMEDIA VIDEO evz.roVezi mai multe Pink Martini, la Bucureşti VIDEO evz.roVezi mai multe Start cu Faithless la Ciuc Summer Fest
Suficient de fericiţi încât să-şi prezinte piesele exclusiv în limba română, lăsând ca fiecare poveste să fie întâmpinată de uralele celor aproximativ opt mii de amatori de muzică adunaţi, sâmbătă seara, să-i vadă la Ciuc Summer Fest.
"Am cântat în 18 limbi"
Anunţate şi explicate de Lauderdale, muzicianul care visa cândva să fie primar în Oregon, cântecele, cu un aer parcă prea european pentru o orchestră care s-a făcut cunoscută Bătrânului Continent abia în 1997 (la Festivalul de Film de la Cannes), au adunat într-un mozaic exotic poveşti de pe ici şi colo, conturând, în secundar, istoria de 16 ani a orchestrei: de la "Sympathique", o piesă care a dat numele albumului lor de debut, la "Let’s Never Stop Falling in Love", de pe cel de-al doilea album Pink Martini - "Hang On Little Tomato", un material care avea să le aducă consacrarea şi să le definească stilul, până la o suită de piese de pe cel de-al treilea album, "Hey Eugene", precum "Cante e Dance" sau "Dosvedanya mio bambino".
"