Vânzările Sony Ericsson, unul dintre cei mai importanţi producători de telefoane mobile din lume, au crescut în trimestrul al doilea cu 25% faţă de primele trei luni ale anului, la 1,757 miliarde de euro, şi cu 4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în primul rând datorită noilor modele de smartphone-uri, relatează Reuters. Compania a redus costurile şi a modificat portofoliul de produse, cu telefoane precum Xperia X10, care permite accesul la reţele de socializare. Sony Ericsson a livrat în intervalul aprilie-iunie 11 milioane de telefoane mobile, cu 5% mai multe decât în primul trimestru şi cu 20% mai puţine decât în trimestrul doi al anului 2009. De asemenea, compania a obţinut un profit net de 12 milioane de euro, după un câştig de 21 milioane euro în primul trimestru şi pierderi de 213 milioane euro în intervalul similar din 2009. Preţul mediu de comercializare a produselor a urcat cu 19% faţă de primul trimestru şi cu 31% în termeni anuali.
Vânzările Sony Ericsson, unul dintre cei mai importanţi producători de telefoane mobile din lume, au crescut în trimestrul al doilea cu 25% faţă de primele trei luni ale anului, la 1,757 miliarde de euro, şi cu 4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în primul rând datorită noilor modele de smartphone-uri, relatează Reuters. Compania a redus costurile şi a modificat portofoliul de produse, cu telefoane precum Xperia X10, care permite accesul la reţele de socializare. Sony Ericsson a livrat în intervalul aprilie-iunie 11 milioane de telefoane mobile, cu 5% mai multe decât în primul trimestru şi cu 20% mai puţine decât în trimestrul doi al anului 2009. De asemenea, compania a obţinut un profit net de 12 milioane de euro, după un câştig de 21 milioane euro în primul trimestru şi pierderi de 213 milioane euro în intervalul similar din 2009. Preţul mediu de comercializare a produselor a urcat cu 19% faţă de p