Google, cel mai popular motor de căutare din lume, a obţinut în al doilea trimestru al anului un profit net de 1,84 miliarde de dolari, în creştere cu 24% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2009, relatează BBC News. De asemenea, veniturile au crescut cu 24%, la 6,82 miliarde de dolari, iar cheltuielile s-au majorat cu 22%, la 4,455 miliarde de dolari. "Rezultatele Google din al doilea trimestru au fost bune pentru toate produsele, pe fondul interesului tot mai mare pentru publicitate prin intermediul motoarelor de căutare sau reţelelor de telefonie mobilă", a declarat Eric Schmidt, CEO-ul companiei. Analiştii sunt de părere că vor exista presiuni asupra marjelor de profit ale companiei din cauza cheltuielilor mari pe care Google le face "în cercetare şi dezvoltare decât în domenii ca marketing şi vânzări". Potrivit BBC News, Google are o cotă de 65% din piaţa căutărilor pe internet din SUA şi 90% din cea din Europa.
Google, cel mai popular motor de căutare din lume, a obţinut în al doilea trimestru al anului un profit net de 1,84 miliarde de dolari, în creştere cu 24% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2009, relatează BBC News. De asemenea, veniturile au crescut cu 24%, la 6,82 miliarde de dolari, iar cheltuielile s-au majorat cu 22%, la 4,455 miliarde de dolari. "Rezultatele Google din al doilea trimestru au fost bune pentru toate produsele, pe fondul interesului tot mai mare pentru publicitate prin intermediul motoarelor de căutare sau reţelelor de telefonie mobilă", a declarat Eric Schmidt, CEO-ul companiei. Analiştii sunt de părere că vor exista presiuni asupra marjelor de profit ale companiei din cauza cheltuielilor mari pe care Google le face "în cercetare şi dezvoltare decât în domenii ca marketing şi vânzări". Potrivit BBC News, Google are o cotă de 65% din piaţa căutărilor pe internet din SUA şi 90% din cea din Europa.