Au denumiri de cocktailuri clasice, dar sunt doar însiropate cu coniac sau bere şi decorate cu fulgi de şuncă glazurată. Un întreprinzător din New York a schimbat imaginea brioşelor dintr-un „dulce“ pentru femei într-o trataţie obligatorie pentru bărbaţi.
Rum&Coke, B-52, Sidecar şi Driller. Deşi în mod normal sunt denumiri de cocktailuri, de data aceasta avem de-a face cu nişte brioşe pentru...bărbaţi. După ce şi-a pierdut slujba din cauza crizei, un fost avocat de pe Wall Street, David Arrick, a decis să-şi schimbe cariera şi să profite de popularitatea brioşelor printre consumatorii din New York, scrie agenţia Reuters.
„Am văzut că brioşele sunt la modă şi că afacerile cu patiserii sunt prospere. Dar toate prăjiturelele astea sunt foarte feminine şi foarte... roz. Multe dintre ele sunt decorate cu bomboane", spune fostul avocat
Aşa că Arrick le-a tras brioşelor o „tuşă" masculină şi a deschis „Butch Bakery" - în traducere, o „brutărie a durilor".
Americanul vinde acum brioşe cu 12 arome. Sidecar, la fel ca şi cocktailul clasic cu acelaşi nume, are lămâie, portocale şi este bine însiropată cu coniac. În plus, are o glazură de ciocolată albă. Driller este o brioşă cu sirop de arţar, decorată cu „fulgi de şuncă prăjită şi umplută cu cremă de ciocolată, iar Rum&Coke este o prăjitură de vanilie, însiropată cu rom.
500 de brioşe pe zi
„După ce am fost dat afară, am fost nevoit să renunţ la mesele luate în restaurantele newyorkeze, ca să economisesc bani. Cum puteam să fac asta? Am învăţat să gătesc şi, apoi, am decis să-mi pun cunoştinţele de brutar la treabă. Am colaborat cu mai multe brutării şi am reuşit să lansăm toate aceste brioşe cu arome noi", povesteşte Arrick.
Două dintre cele mai populare brioşe create de fostul avocat sunt Beer Run, o prăjitură cu bere, cu cremă de unt infuzat cu bere şi cu topping de covrigei sf