Compania Kronospan a lansat anul acesta proiectul „România văzută cu ochii tăi”. Este vorba despre un concurs naţional de fotografie care se va desfăşura anual, în perioada iulie - septembrie.
Concursul urmăreşte să selecţioneze cele mai bune fotografii pe o temă dată care apoi vor fi folosite pentru materialele publicitare pe care, la fiecare sfârşit de an, Kronospan le pregăteşte pentru clienţi şi colaboratori (calendar, triptic, planner). Concursul are drept scop susţinerea fotografilor profesionişti şi a pasionaţilor de fotografie în vederea afirmării acestora şi al valorizării lucrărilor înscrise în concurs. Tema concursului de anul acesta este „Ceva nou, Ceva vechi, Ceva Unic!”.
Fiecare candidat este invitat să trimită un set complet de 12 fotografii, fiecare fotografie purtând numele lunii din an pe care o reprezintă. „Tinerii artişti reuşesc cu greu să se afirme în România unde scena culturală este încă în formare iar publicul nu este educat să consume artă. Credem în tinerii de lângă noi, în potenţialul lor şi ne dorim să le oferim o şansă la început de drum. Chiar dacă suntem la prima ediţie ne dorim să transformăm acest concurs într-un reper important în domeniul fotografiei”, ne-a declarat Oana Bodea, manager PR Kronospan.
La concurs pot participa tineri artişti, rezidenţi români, cu vârsta de până la 35 de ani. Participanţii pot înscrie în concurs maxim două seturi complete de 12 fotografii. Înscrierea se realizează online la adresa www. kronospan.ro, la secţiunea Concurs „România văzută cu ochii tăi!”, până la data de 8 septembrie 2010. Regulamentul concursului poate fi consultat online la aceeaşi adresă. Cei trei finalişti ai concursului vor primi premii în valoare de 3.000 de euro.
Compania Kronospan a lansat anul acesta proiectul „România văzută cu ochii tăi”. Este vorba despre un concurs naţion