Cu ocazia conferinţei connect|fb, eveniment dedicat fenomenului momentului în social media, Facebook, Prodigy şi Evensys lansează Ghidul de Marketing pe Facebook.
Acest ebook concentrează într-un singur loc informaţiile de bază necesare utilizării cu succes a acestei reţele pentru a comunica eficient cu consumatorii, date esenţiale, instrumente potrivite de promovare şi publicitate, glosar de termeni. Ghidul pune la dispoziţia specialiştilor în marketing instrumentele necesare pentru a direcţiona cu succes strategia de comunicare a brandurilor pe Facebook înspre câştigarea de noi audienţe şi chiar impulsionarea vânzărilor. Astfel, cei interesaţi pot afla care sunt canalele de comunicare oferite de Facebook, cum îţi poţi promova mesajele prin Facebook şi cum să gestionezi eficient o campanie de comunicare pe Facebook.
"Studiul a pornit de la un fapt concret: Facebook cunoaşte în ţara noastră un ritm de creştere năucitor, depăşind recent pragul de 1,5 milioane utilizatori şi ajungând astfel pe locul 6 în lume ca ritm de creştere. Ghidul cuprinde informaţii utile, punctuale şi foarte realiste despre ce poate oferi Facebook ca şi canal de comunicare specialiştilor în marketing: vizibilitate, notorietate, audienţă, trafic şi nu în ultimul rând impulsionarea vânzărilor pentru un brand. Există însă o serie de reguli în comunicarea în social media, pe care companiile trebuie să le cunoască şi să le respecte pentru a fi eficiente pe Facebook, iar micul nostru ghid oferă câteva puncte de sprijin în acest sens", a afirmat Cristian Manafu, Managing Partner la Evensys Consult.
Cu ocazia conferinţei connect|fb, eveniment dedicat fenomenului momentului în social media, Facebook, Prodigy şi Evensys lansează Ghidul de Marketing pe Facebook.
Acest ebook concentrează într-un singur loc informaţiile de bază necesare utilizării cu succes a acestei