Allan Rushforth, vicepreşedinte al Hyundai Motor Europe, a fost desemnat "Sales and Marketing Executive Eurostar" 2010 de către cel mai important site web cu profil auto din Europa, Automotive News Europe, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Hyundai a păstrat trendul obţinut în urma diferitelor stimulente guvernamentale acordate pe întreg teritoriul Europei în 2009, sporindu-şi cota de piaţă şi volumul de vânzări în primul semestru al anului 2010. Marca a vândut 191.338 de unităţi în prima jumătate a acestui an, o creştere cu 10,2% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce cota de piaţă a crescut la 2,6%, faţă de valoarea de 2,4% înregistrată pentru întregul an 2009.
La primirea premiului, Allan Rushforth a declarat: "Sunt încântat că am fost desemnat cel mai bun manager european pe segmentul de vânzări şi marketing în 2010 de o publicaţie online cu un asemenea prestigiu. Acest premiu reflectă eforturile intense depuse de întreaga echipă în ultimele 12 luni, pentru sporirea popularităţii mărcii şi a volumului de vânzări".
F. A. Allan Rushforth, vicepreşedinte al Hyundai Motor Europe, a fost desemnat "Sales and Marketing Executive Eurostar" 2010 de către cel mai important site web cu profil auto din Europa, Automotive News Europe, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Hyundai a păstrat trendul obţinut în urma diferitelor stimulente guvernamentale acordate pe întreg teritoriul Europei în 2009, sporindu-şi cota de piaţă şi volumul de vânzări în primul semestru al anului 2010. Marca a vândut 191.338 de unităţi în prima jumătate a acestui an, o creştere cu 10,2% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce cota de piaţă a crescut la 2,6%, faţă de valoarea de 2,4% înregistrată pentru întregul an 2009.
La primirea premiului, Allan Rushforth a declarat: "Sunt încântat că am fost desemnat cel mai bun manager european pe